National Image & Competitive Advantage

- The Theory and Practice of Place Branding

  • Format
  • E-bog, PDF
  • Engelsk
E-bogen er DRM-beskyttet og kræver et særligt læseprogram

Beskrivelse

Many new studies have emerged since the first edition was published, and they are integrated in the new edition. The second edition is still aimed at three audiences: students of international marketing and business courses as a supplement to global product and advertising strategy; to international marketing managers; and to those industry and government officials who must deal with the problems of creating and maintaining a country's national image.Fil størrelse: 4144 KB

Læs hele beskrivelsen
Detaljer
  • SprogEngelsk
  • Sidetal237
  • Udgivelsesdato22-12-2011
  • ISBN139788763099769
  • Forlag Samfundslitteratur
  • FormatPDF

Findes i disse kategorier...

Se andre, der handler om...

Velkommen til Saxo – din danske boghandel

Hos os kan du handle som gæst, Saxo-bruger eller Saxo-medlem – du bestemmer selv. Skulle du få brug for hjælp, sidder vores kundeservice-team klar ved både telefonerne og tasterne.

Om medlemspriser hos Saxo

For at købe bøger til medlemspris skal du være medlem af Saxo Premium, Saxo Shopping eller Saxo Ung. De første 7 dage er gratis for nye medlemmer. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om fordelene ved vores forskellige medlemskaber her.

Machine Name: SAXO080